niedziela, 30 listopada 2014

Historie z książek



Jakiś czas temu przedstawiłam Wam, drodzy czytelnicy, historię o odciskach stóp, którą znalazłam w książce Irene Hannon Pewnego lata (znajdziecie ją TUTAJ). W weekend czytając książkę Lista marzeń Lori Nelson Spielman, trafiłam na kolejną mądrą opowieść. Postanowiłam stworzyć cykl "Historie z książek". Będę w nim prezentowała fragmenty powieści, które są osobnymi historiami, niezwykle mądrymi i życiowymi, a przytoczonymi przez bohaterów.
Dziś bajka o starym człowieku z Listy marzeń Lori Nelson Spielman:



 

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. I takie będą u mnie propagowane i rozsyłane w świat.

      Usuń
  2. I to jest prawda. Jako dzieci wiele wiemy, ale z wiekiem jakby zupełnie o tym nie pamiętamy stając się coraz bardziej egocentryczni....

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.