czwartek, 6 listopada 2014

Kulturalne zdobycze



Październik upłynął nie tylko pod znakiem sanatorium, ale i zdobyczy książkowych z portalu kulturaonline.pl.  Gdy portal zrobił internetowe szkolenia i ja Was do nich zachęciłam, książki za punkty znikały z prędkością światła! We wtorek po powrocie z pracy mogłam się tylko obejść smakiem i powzdychać, zresztą w tym tygodniu również. Lecz w sanatorium miałam czas i polowałam! Udało się ustrzelić kilka sztuk. Ha! W końcu jestem zodiakalnym strzelcem ;)


Dziś się chwalę moimi punktowymi książeczkami, a są to:
1.      Pavel Šrut "Niedoparki powracają",
2.     Paula Daly "Gdy przejdziesz przez próg",
3.     C. J. Sansom "Inwazja",
4.     Elin Hilderbrand "Piękny dzień",
5.     Ola Trzeciecka "Jamnik z Kluskami".


Tylko kiedy ja te książki przeczytam…?

14 komentarzy:

  1. Przeczytasz na emeryturze, podobnie jak ja hehe. Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się już udało upolować kilka książek na tym portalu dzięki Tobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe nabytki. Szczególnie czekam na recenzje "Gdy przejdziesz przez próg", bo ogromnie kusi mnie ta książka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko po kolei, tylko czas trzeba wygospodarować na czytanie!

      Usuń
  4. Ciekawe książki. Życzę miłej lektury i kolejnych udanych polowań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. A polowanie wypada we wtorek, w święto...

      Usuń
  5. Świetne nabytki. Czekam na recenzje i życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej zazdroszczę "Gdy przejdziesz przez próg". :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Inwazja wygląda bardzo interesująco!

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.