środa, 21 października 2020

Zdobycze wrześniowe

Ponad połowa miesiąca minęła, a ja dopiero dziś prezentuję Wam moje zdobycze wrześniowe. Tym razem więcej audiobooków niż książek. Jakby nie było – mam, co czytać, także uszami!

A oto moje zdobycze wrześniowe:

A.  Wygrana na blogu u Ejotka:

1.     Agnieszka Olejnik, Tyle nowych dróg + zakładka do książki;

 

B.  Wygrana w konkursie na Facebooku:

2.    Małgorzata Gutowska-Adamczyk, Nieznajoma. Osiedle Sielanka;

 

 

C.   Księgarnia Tania Książka do recenzji:

3.    Tina Oziewicz, Co robią uczucia? + zakładki do książek;

4.    Dave Shelton, Biblioteka. Śledztwo Emily Lane;

5.    Magdalena Witkiewicz, Tajemnica piwnicy w bibliotece. Banda z Burej;

 

D.  Wydawnictwo MG do recenzji na Życie i Pasje:

6.    Gabriela Anna Kańtor, Pani na Kopicach;

 

E.   Wydawnictwo Storybox do recenzji na Życie i Pasje:

7.     Agnieszka Stelmaszyk, Oko węża. Kroniki Archeo;

8.    Agnieszka Stelmaszyk, Złoty szlak. Kroniki Archeo;

9.    Grażyna Bąkiewicz, Ale historia... Stasiu, co Ty robisz?;

10. Julia Gambrot, Liliowe opium;

11.  Aleksander Sowa, Czas Wagi;

12. Renata Kosin, Szpulki losów;

13. Marta Obuch, Łopatą do serca.

A oto moje wrześniowe zdobycze: 


 Ot, i koniec chwalenia się!

 

8 komentarzy:

  1. Sporo zdobyczy. Niewątpliwie masz co robić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny stosik. Teraz tylko trochę czasu, wygodny fotel i pyszna herbatka. Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś Marto wspaniale zaopatrzona na długie jesienn wieczory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Które obecnie zajmują mi szkolenia i przygotowanie do lekcji bądź akcji czytelniczych. Ale już wygospodarowuję sobie czas na czytanie.

      Usuń
  4. Super zdobycze :D Będziesz miała co czytać :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.