środa, 7 lipca 2021

Siedmiolatek - urodziny bloga

Moi Drodzy, 

dziś mój blog W szponach literek kończy 7 lat. Nie wierzę, że tak długo jestem w blogosferze. Dużo różnych rzeczy się wydarzyło, wielu ludzi poznało, mnóstwo książek przeczytało, zrecenzowało, zdobyło i oddało.  
Dziękuję Wam, że jesteście! 
Od dziś będzie się więcej działo na blogu, gdyż mam wiele nowości do przeczytania i zrecenzowania. 
A że dziś mnie w pociągu Wena odwiedziła, to napisałam, a właściwie przerobiłam piosenkę z filmu Czterdziestolatek. Można śpiewać.
Świętujcie razem ze mną i moim blogiem.

 

Siedmiolatek

Już siedem lat minęło, jak jeden dzień,

mój blog ma urodziny, to już wiesz.

Już siedem lat minęło, odeszło w cień,

I nigdy już nie wróci, rób, co chcesz.

 

A świat w krąg mi roztacza książki nowe i prosi, żeby brać.

Na karuzeli książek wciąż kręcę się

I nie zamierzam tego przerywać.

I chociaż czas pogania, śmieję się z tego drania,

bo mnie na wiele jeszcze stać.

Bo tak mówiąc szczerze w polskiej blogosferze

jest zasada  “książka – tekst”, więc nie wbijam w głowę,

że blog przeżył połowę, ale że dopiero pół.

 

Już siedem lat minęło, to piękny wiek!

Siedem książkowych lat jak jeden dzień.

Na drugie tyle samo szykuję się,

a może i na trzecie, któż to wie?

 

Bo świat mi podsuwa nowości swe, że pełną garścią brać.

Na karuzeli książek wciąż kręcę się,

Będę recenzje pisać, ja to wiem!

A gdy mnie czas pogania, przodem puszczam drania,

blog ma kolejnych siedem, blog ma kolejnych siedem,

blog ma kolejnych siedem lat!

 

A to stosik książek do przeczytania...


 

Serdeczności literkowe


7 komentarzy:

  1. Ubawiłam się :)
    Tekst świetny, jak zwykle.
    A stosik - to raczej stosisko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje tak wspaniałej rocznicy :) życzę kolejnych, przynajmniej 77 lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne tekst. Życzę jeszcze wiele takich rocznic.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jak to szybko zleciało. Życzę Ci kolejnych lat w książkowym świecie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego. Dużo radości i satysfakcji z kolejnych lat w blogosferze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie dziękuję wszystkim za życzenia urodzinowe! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje siedmiolatkowi i kolejnych owocnych lat!

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.