środa, 27 grudnia 2023

Książki pod choinką

Mikołaj przyszedł następnego dnia po świętach. Prosto ze Świata Książki. Nie dostaję książek pod choinkę, bo zawsze rodzina ma dylemat, jakie mi kupić. Dlatego sama sobie zrobiłam prezent. Zamówiłam sobie książki genealogiczne. Tak się prezentują wszystkie:

 

I co my tu mamy? 

 

1)    Kinga Urbańska, Karolina Ślęzak, Przemysław Jędrzejewski, Genealogia dla najmłodszych, czyli wyjątkowa podróż w czasie

 

 

2)   Kinga Urbańska, Karolina Ślęzak, Przemysław Jędrzejewski, Genealogia. Odkryj historię swoich przodków

 


3)   Paweł Bogdan Gąsiorowski, Genealogia nie tylko dla początkujących

 


4)   Katarzyna Droga, Sekrety przodków, czyli jakie znaczenie ma to, że twoja prababka zwiała przez okno z kochankiem?

 


Jest jeszcze jedna książka, która wzbogaci mój księgozbiór. Dziś się o niej dowiedziałam. To wygrana w konkursie u @monweg, a jest to Dwunasty Aldony Reich.


Nic, tylko czytać i odkrywać tajemnice rodzinne…

2 komentarze:

  1. Same interesujące pozycje :) Genealogia to ciekawa dziedzina :) Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  2. To teraz życzę ci dużo czasu na czytanie tych wszystkich książek.

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.