wtorek, 7 lutego 2017

Szczęśliwa 7 - osiemnasty szczęśliwiec



Witajcie lutowo!
Siódemeczka w kalendarzu, czas więc znaleźć osiemnastego szczęśliwca! Zapoznałam się z Waszymi odpowiedziami i… znalazłam szczęśliwca! Ci, którzy mnie znają, wiedzą, że lubię grę słów, poczucie z humorem i pozytywne zaskakiwanie mnie. Te wszystkie warunki spełniła jedna osoba spośród zgłaszających się do rozdawajki. Cóż... o takim kaloryferze nie pomyślałam! Oto zwycięska odpowiedź:


Zatem oficjalnie ogłaszam, że osiemnastym szczęśliwcem zostaje:

Ejotek

Bardzo Ci gratuluję! Czekam na Twój adres, aby wkrótce szczęście przyszło do Ciebie w postaci wybranej książki.
Przypominam Wam, że dziś o 19.07 rusza druga lutowa odsłona rozdawajki. Zapraszam!

5 komentarzy:

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.