sobota, 2 lutego 2019

Czytająca w styczniu

Ponownie swoje zestawienie czytelnicze z danego miesiąca będę prowadziła w formie tabelki, którą udoskonaliłam – rozszerzyłam o audiobooki. Styczniowy Excel wygląda tak:

DLA DOROSŁYCH
DLA DZIECI I MŁODZIEŻY
SUMA
SUMA
AUDIO
AUDIO
MSC
KSIĄŻKI
EBOOKI
KSIĄŻKI
EBOOKI
KS.
STR.
DOR.
DZIECI
ILE
STR.
ILE
STR.
ILE
STR.
ILE
STR.
I
10
3742
0
0
1
184
0
0
11
3926
16'40
6'37
II
III
IV
V
VI
VII
VIII
IX
X
XI
XII
SUMA
8
3742
0
0
1
184
0
0
9
3926
16’40
6’37 

W styczniu jest mnie nieco mniej na blogu. Od początku roku zwolniłam nieco tempo czytania, choć statystyki mogą tego do końca nie odzwierciedlać. Spośród jedenastu przeczytanych książek trzech nie zrecenzowałam, bo tak postanowiłam. A oto one:


Dużo książek do mnie przybyło z początkiem roku, ale to jeszcze nie wszystkie. Pierwszy raz się zdarzyło, że codziennie był u mnie listonosz, o czym powstał nietypowy post. Zdobyczami pochwalę się nieco później. Tymczasem wróciłam z urlopu i odpoczywam po nim. Także od internetu, wyszedł, a nowy nie chce przyjść. Dobrego lutego!
Liter[at]ka

8 komentarzy:

  1. To listonosz musi Cię bardzo lubić :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wioleta ma rację. Masz jakiś układ z listonoszem? Codziennie przesyłka. Czy Ty aby nie przesadzasz? Czekamy aż Internet wróci - byle szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że zabawa Excelem tak jak u mnie, lubię to, choć korzystam raczej do rocznego Pod hasłem :)
    Już teraz zazdroszczę, gratuluję i życzę - dopasuj co do czego Ci tam trzeba :)
    Codziennie listonosz? Moja by mnie zamordowała hihi Chwilowo nie mam problemów, bo póki pod drzwiami stoją sanki to mi tam wrzuca, skoro do skrzynki się mieszczą hihi
    Udanego lutego! i masy książek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczytanego lutego, a styczniowych wyników gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.