poniedziałek, 25 lutego 2019

Zdobycze styczniowe

Początek roku całkiem, całkiem… W jednym tygodniu listonoszowi już nie mówiłam: „Do widzenia”, tylko: „Do jutra”. Jednak pod koniec stycznia zaniemówiłam. Ilość paczek i ilość książek w nich spakowanych nie tylko mnie zaskoczyła, ale i przytłoczyła. Gorzej było z wysyłaniem wygranych, wylicytowanych książek. W zeszły piątek otrzymałam ostatnią nagrodę ze stycznia, zatem dopiero dziś, pod koniec lutego mogę się pochwalić zbiorami, które powiększyły moja domową biblioteczkę.
A oto moje styczniowe zdobycze:
A.   Wydawnictwo Psychoskok do recenzji:
1.         Piotr Skupnik Wyprawa Gniewomira;

  
B.   Wydawnictwo Editio do recenzji:
2.       Tony Buzan Mistrzowskie mapowanie myśli;
3.        Jens Henrik Jensen Mroczni ludzie;



C.   Wydawnictwo Edipresse Książki do recenzji:
4.     Beata Pawlikowska Księga dobrych myśli;

  
D.  Do recenzji na Życie i pasje:
5.        Wilkie Collins Basil;
6.       Iga Karst Zapach prawdy (audiobook);
7.  Dariusz Rekosz Detektywów para Jacek i Barbara. Tajemnicza szafa (audiobook);
8.       Dariusz Rekosz Detektywów para Jacek i Barbara. Żółta walizka (audiobook);
9.  Dariusz Rekosz Detektywów para Jacek i Barbara. Naszyjnik królowej – (audiobook).


E.   Wymiana za punkty na Granice.pl:
10.    Joanna Hacz Sierpniowa łamigłówka;
11.     Davis Bunn, Janette Oke Śledztwo setnika;
  

 F.    Wyróżnienie za na Granice.pl w „Konkursie z okazji 19-lecia serwisu”

12.    Krzysztof Koziołek Nie pozwól mi umrzeć + zakładka;
13.    Jürgen Todenhöfer ISIS od środka. 10 dni w "Państwie Islamskim";
14.    Paul Kennedy Architekci zwycięstwa. Jak inżynierowie wygrali drugą wojnę światową;
15.    Agnieszka Nitsu Zdrowe słodkości. Motywacja i porady na zdrowe życie;


G.  Wyróżnienie za wyzwanie „Książki XXI wieku” na Granice.pl:
16.    Ross king Leonardo i Ostatnia wieczerza + zakładki;
17.    Tadeusz Dołęga-Mostowicz Pamiętnik pani Hanki;
18.    Joseph Finder Fachowiec;
19.    Danuta Korolewicz Lato z ciotką spirytystką;
20.  Stephanie Meyer Chemik;
21.    Kathryn Springer, Katie Ganshert, Beth K. Vogt Panny młode – jesień;


H. Wygrana u Monweg w dwóch wyzwaniach:
22.  Wolf Haas Brennerova;
23.   George Harrar Sieć podejrzeń;
24.  Remigiusz Mróz Nieodnaleziona;
25.   Anna Vinci Mafia nie daje czasu;
26.  Katarzyna Michalak Sekretnik, czyli przepis na szczęście;

  

I.     Wygrana u Ejotka w wyzwaniu MiniCzelendż 2018:
27.   Hank Steinberg Poza zasięgiem + zakładka;


J.    Wylicytowana na portalu Kobietamag.pl:
28.  Anna Ignatowska Dziennik pokładowy, czyli wielodzietnik codzienny;


K.  Wygrana na Portalmedialny.pl:
29.  Grażyna Bąkiewicz Ale historia… Mamy niepodległość.



Tak wygląda stosik styczniowy:


Ot, i koniec chwalenia się!

6 komentarzy:

  1. Bardzo duży stosik, samych smacznych kąsków czytelniczych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieźle! :)
    Czytałam "Sieć podejrzeń". Intrygująca lektura. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jestem pod wrażeniem. Mnóstwo książek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Bardzo bogaty książkowo styczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ledwo dotarłam do końca....tyle tych książek trafiło do Twojej biblioteczki w styczniu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój rekord zdobyczy. Dziękuję za wrażenia i życzenia.

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.