czwartek, 2 kwietnia 2020

Międzynarodowy Dzień Książki dla Dzieci


215 lat temu urodził się bajkopisarz duński – Hans Christian Andersen.

Pomnik H. CH. Andersena w Nowym Jorku. Źródło: Wikipedia.
 53 lata temu Międzynarodowa Izba ds. Książek dla Młodych Ludzi (IBBY) ustanowiła święto Międzynarodowy Dzień Książki dla Dzieci.
Zdradzę Wam, że cały czas czuje się dzieckiem. Czytam literaturę dla dzieci i młodzieży, propaguję czytelnictwo jako pani Marta bibliotekarka szkolna i jako Marta.
Wiem, jak ważne jest czytanie, jak ważną rolę w wychowaniu dziecka odgrywa książka.


Źródło: Internet.


Tak niewiele trzeba…


Źródło: Internet.



…by efekt był taki:
Źródło: Internet.


 Widok, który mnie rozczula...
Źródło: Internet.
 
Świętujcie razem ze mną i dziećmi!

9 komentarzy:

  1. Kiedyś bie wyobrażałam sobie, żeby moje dzieci nie czytały. Teraz, gdy są już duże, prawie dorosłe mogę powiedzieć, że mi się udało. 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już uzupełniam biblioteczkę dla mojej Kaliny.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w rodzinie na razie nikt nie złapał czytelniczego bakcyla, ale może na wszystko przyjdzie czas? Ja także dopiero w ''dorosłym'' życiu odkryłam cudowny świat książek. Wcześniej to był tylko przykry obowiązek (chodzi mi o czytanie lektur).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wyssałam miłość do książek z mlekiem matki. W domu zawsze się czytało. Mój syn zaczął czytać jak miał 5 lat. Pewnie, że nie Pana Tadeusza tylko krótkie książeczki dla małych dzieci, ale zawsze.

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.