środa, 16 lipca 2014

Konkurs roczkowy przedłużony!



Z kilku przyczyn zmuszona jestem przedłużyć konkurs o tydzień, czyli do wtorku do 22.07 do 23.59. Główna przyczyna to brak nagród. Jeszcze do mnie nie dotarły, mimo że minęły 3 tygodnie od zamówienia. Zwykle książki przychodziły do mnie w 2 tygodnie, a tu taki zonk. Chyba upał spowodował, że większość pracowników mego Sponsora udała się na zasłużony urlop i nastąpiło przesunięcie w czasie. Dobra wiadomość jest taka, że już interweniowałam w tej sprawie, a co najważniejsze – z pozytywnym efektem. Mam nadzieję, że przesyłka dotrze najpóźniej w poniedziałek (cała Polskę musi przebyć), dlatego z niecierpliwością wypatruję listonosza.
Za wszelkie niedogodności z góry przepraszam!

Konkurs roczkowy – TUTAJ

3 komentarze:

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.