piątek, 25 lipca 2014

Obdarzona zaufaniem



Niespełna dwa tygodnie temu napisała do mnie e-mail Emilia Nowak, autorka Perły Będzina (recenzja TUTAJ). Otóż po raz pierwszy w życiu otrzymałam propozycję przeczytania i zrecenzowania powieści od autora! A będzie to najnowsza powieść p. Emilii – Sekret Starego Dębu, powieść przygodowa o lekkim zabarwieniu kryminalnym. Już sam tytuł brzmi tajemniczo, a blurb zapowiada ciekawą treść. Wczoraj po południu książka dotarła do mnie po trzech dniach podróży przez Polskę. Recenzja powinna się pojawić w ciągu dwóch tygodni, a powieść prezentuje się tak:



Dziękuję autorce za zaufanie!

6 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluje i ogromnie się cieszę, że zostałaś doceniona jako blogerka. Super! Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. To miłe.
    Czekam na to co o książce napiszesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Martuśka! :) nic się nie martw, bo ja wcale się z podsumowaniem Kryminalego Wyzwania nie pospieszyłam... to jest zaległe podsumowanie kwietniowe :( koncówka studiów mocno dała mi popalić i nie miałam na nie czasu, teraz nadrabiam zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff kamień z serca. I przepraszam za moje gapiostwo!

      Usuń
  4. Ja także dziękuję za podjęcie zadania, mam nadzieję, że ani wyjątkowa wersja "special edition" tej książki, ani tym bardziej "przymnożenie" oka nie przyćmi fabuły i ogólnego wrażenia : )
    Autorka

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.