niedziela, 15 listopada 2015

Okiem fotografa



Edyta, fotograf nie byle jaka,
Zdjęcia pstryka dla chrześniaka,
By emocje zatrzymać w kadrze.
A jakże!

Chłopca wciąż fotografuje,
Ciągle mu się przypatruje,
Bo ekspresji na twarzy jest dużo.
O Muzo!

Zdjęcia w „Sowie” pokazała,
Wyróżnienia dwa dostała,
Bo uczucia uchwyciła w kadrze.
No wszakże!

Fotki robi również sobie
(autoportret to się zowie),
By swe chwile zapisać na kliszy.
To w ciszy!

Przyszłość czeka ją świetlana,
W blasku flesza błyśnie dama,
Lecz to ona migawkę wypuści.
A juści!

11 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba:) masz talent:)
    Recenzja książki Terry'ego Pratchett'a & Stephen'a Baxter'a - ''Długa Ziemia'' już na moim blogu :)
    Zaczynam Cię obserwować i zapraszam do mnie:)
    Recenzjonistycznie
    No Longer Nightmare

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż się uśmiechnęłam:D Te rymy są zabójcze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach te rymy ;) zabierz się za pisanie wierszy, chętnie poczytam jakiś Twój tomik poezji ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz wyszły mi tego typu rymy, aż się sama sobie i Wenie zdziwiłam. Tomik już by był, gdybym pozbierała wszystkie me liMEryki z bloga i opublikowała jako całość :)

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.