piątek, 26 stycznia 2018

Na tropie jasnowidza



Na portalu Czytampierwszy.pl uzbierałam 100 ISBN-ów i mogłam zamówić książkę. Chciałam o jasnowidzu, ale już nie było egzemplarzy. Po kilku dniach dorzucono kilka sztuk i mogłam już zamówić mój pierwszy egzemplarz książki, czyli Jasnowidz na policyjnym etacie Krzysztofa Janoszki i Krzysztofa Jackowskiego. Po dwóch dniach książka była u mnie w domu.



Zaczęłam czytać. Pierwszy, taki ogólny wywiad z jasnowidzem z Człuchowa już mnie zaintrygował. Lecz gdy na stronie nowego rozdziału zobaczyłam nazwę wsi chyba z mojego powiatu, to mnie coś tknęło. Okazało się, że faktycznie chodzi o mój powiat, potem o sąsiedni powiat… W sumie jest 5 spraw z województwa warmińsko-mazurskiego i wywiad z emerytowanym policjantem z mego powiatu!

O tym, jak jasnowidz Krzysztof Jackowski z Człuchowa pomaga zwykłym ludziom i policji, przeczytacie w mojej niedzielnej recenzji. Już dziś Was zapraszam!



3 komentarze:

  1. Interesująca publikacja. Czekam zatem na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  2. To musi być ciekawa książka, czasami lubię oglądać wywiady z Krzysztofem Jackowskim. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bym ją chciała przeczytać ;) Może kiedyś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.