wtorek, 20 lutego 2018

Styczniowe zdobycze



Styczeń w tym roku był w moim życiu nieco zakręcony. Nic nie wygrałam, bo i rzadko brałam udział w konkursach. Ale książki do mnie przypłynęły z różnych stron.
A oto moje styczniowe zdobycze:
1.      Clara Sanchez "Co kryje Twoje imię?" – wraz z „Poradnikiem domowym”;
2.     Lauren Blakely "Pan Wyposażony" – do recenzji od wydawnictwa Editio;
3.   Krzysztof Janoszka "Krzysztof Jackowski. Jasnowidz na policyjnym etacie" – książka zamówiona na portalu Czytam Pierwszy;
4.    Jerzy J. Bojar "Orchidea" – do recenzji od wydawnictwa Psychoskok;
5. Anna Radziejewska "Mój mąż drwal" – do recenzji od wydawnictwa Psychoskok;
6.    Katarzyna Ducros "Renee" – do recenzji od wydawnictwa Psychoskok;
7.  Marybeth Mayhew Whalem "Wszystko, czego pragniemy" – do recenzji od wydawnictwa Editio;
8.    Kelly Oram "Cinder i Ella" – do recenzji od Wydawnictwa Dolnośląskiego.




Ot, i koniec chwalonka!

2 komentarze:

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.