niedziela, 16 lutego 2020

Zaskoczono mnie


Czytam cykl książek dla nastolatków Niepokorni Anki Sangusz. Pierwszy tom Dziewczyna z ogrodu bardzo mi się spodobał. Zdobyłam drugi tom, czyli Chłopak znikąd:



Przeglądałam zamieszczone na początku książki fragmenty recenzji…



Jakie było moje zdziwienie, gdy wśród nich znalazłam swój nick! Ot, niespodzianka! Trudno było mi w to uwierzyć, ale to prawda. 


Byłam miło zaskoczona. Poczułam się… przypadkowo dowartościowana. 

                                                                                Liter[at]ka
 


10 komentarzy:

  1. Nie znam tego cyklu, ale mnie do niego zachęciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) książka już czeka na mojej półce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miłych wrażeń i zaskoczeń. Dzieje się!

      Usuń
  3. No, no, no... Takie niespodzianki cieszą najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O cyklu nie słyszałam, ale gratuluję zaskoczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Okazało się, że e-mail gdzie zaginął w mrokach Internetu.

      Usuń
  5. Świetna niespodzianka, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.