niedziela, 25 sierpnia 2019

Książkowe pogaduchy cz. 13


Zalążek strajku
-    Powoli się robi coraz ciaśniej.
-    Na początku było jeszcze trochę miejsca dla naszych nowych koleżanek…
-    Do czasu, gdy pojawiły się audiobooki. Ostatnio przybywa ich w zastraszającym tempie.
-    I to na dwóch regałach!
-    W dodatku w pierwszych rzędach.
-    One zabierają nam miejsce, na okładkę!
-    I ograniczają dostęp do światła.
-    Usunąć audiobooki!
-    Usunąć audiobooki!
-    Nie zgadzamy się na to!
-    Nie macie tu nic do powiedzenia.
-    Nie macie prawa głosu.
-    Wypraszamy sobie. My też jesteśmy książkami, lecz w wersji audio.
-    Na płyty audio to są odpowiednie stojaki.
-    A na archaiczne nośniki literek, zbierające kurz są regały?
-    Nie, tego już za wiele, na stronice!
-    Aż mnie dreszcze przeszły po grzbiecie! Tak nie może być.
-    Spokojnie, książki wszelakie. Pańcia przyjdzie i nas rozsądzi, miejscem rozporządzi.
Kurtyna.

12 komentarzy:

  1. Wydaj książkę:) Bardzo fajne to jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż takich planów nie mam. Nawet o tym nie pomyślałam.
      Dzięki za dobre słowo. :)

      Usuń
  2. Skąd Ty bierzesz te pomysły? Śni Ci się to? Świetny tekst i w pełni popieram Klarę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką psiapsiółkę Wenę, która czasami przypomni sobie o mnie i mnie "nawiedzi", a wtedy nie ma zmiłuj się, trzeba pisać!

      Usuń
  3. Uśmiałam się do łez. :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne! Jestem pod wrażeniem Twoich rewelacyjnych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Pańcia przyjdzie i rozsądzi"...super.....

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.