poniedziałek, 7 grudnia 2015

Szczęśliwa 7 – czwarty szczęśliwiec



Pora zacząć nowy tydzień. Dla jednej osoby będzie to bardzo miły tydzień, bowiem dziś czas na ogłoszenie czwartego szczęśliwca rozdawajki "Szczęśliwa 7". Dziś mamy siódmy dzień grudnia, ja mieszczę się w czasie między 7.07 a 19.06, więc pora na wyniki listopadowej odsłony mojej rozdawajki. Udział wzięło 12 potencjalnych szczęśliwców. Większość z Was woli książki, ja też. Nie ma to jak pomacać, popatrzeć, powąchać, po prostu poczuć książkę w ręku. 
Dziś po raz pierwszy nie będzie typowego losowania. Zgodnie z regulaminem mam prawo wytypować osobę, której odpowiedź powaliła mnie na kolana, czyli zaskoczyła. Jestem ciekawa szczegółów, ale tego dowiem się poza blogiem od osoby, która za chwilę mam nadzieję, że choć podskoczy ze szczęścia.
Czwartym
szczęśliwcem
listopadowej
rozdawajki
jest….

Kanwuję Czytam Testuję

Bardzo serdecznie Ci gratuluję! Razem z książką wybraną przez Ciebie czekamy na Twój adres, a ja dodatkowo na uchylenie rąbka tajemnicy, ale to już w e-mailu, który właśnie do Ciebie zmierza :)

Przypominam, że dzisiaj o 19.07 rusza grudniowa odsłona "Szczęśliwej 7". Zapraszam wieczorkiem! 

2 komentarze:

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.