niedziela, 18 marca 2018

Literkowe pragnienia – rozwiązanie konkursu

Witam niedzielnie!
W konkursie „Literkowe pragnienia” wzięły udział tylko pięć osób. Otrzymałam od nich różne propozycje, a także miłe słowa. Wszystkie sugestie na spokojnie przemyślę i dam znać, do jakich wniosków doszłam, czyje literkowe pragnienie zostanie spełnione.
Lista uczestników według przyznanych numerów zgodnie z ilością spełnionych warunków konkursu:
  1. Monika Piotrowska-Wegner
  2. Monika Piotrowska-Wegner
  3. Monika Piotrowska-Wegner
  4. Monika Piotrowska-Wegner
  5. Magdalenardo
  6. Magdalenardo
  7. Magdalenardo
  8. Magdalenardo
  9. Monika Wilczyńska
  10. Monika Wilczyńska
  11. Monika Wilczyńska
  12. Monika Wilczyńska
  13. Peter49 Ceniącyksiążki
  14. Peter49 Ceniącyksiążki
  15. Peter49 Ceniącyksiążki
  16. Beata Kandzia
  17. Beata Kandzia
  18. Beata Kandzia

Tym razem po raz pierwszy skorzystałam z Losowe.pl i oto co wyszło w losowaniu internetowej maszyny losującej. Zwycięzcą literkowych pragnień zostaje:


A pod tym numerem ukrywa się:

Magdalenardo

Serdeczne gratulacje ode mnie i maszyny! Książka Marybeth Mayhew Whalen Wszystko, czego pragniemy jest Twoja, o ile spełnisz dalsze warunki konkursu. Czekam na adres, by wysłać książkę jak najszybciej.

6 komentarzy:

  1. Jupi! Dziękuję :)
    Wysyłam dane na Twojego maila (choć wg regulaminu powinnam czekać najpierw na maila od Ciebie :p)
    Hurra!
    No i będą WSZY do Łów Słów :) (bo chyba tego jeszcze nie zgłaszałam...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Myślę, że gdybyś w konkursie nie oznaczyła, że uczestnikami konkursu mogą być tylko "wędkarze" to chętnych byłoby więcej.

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.