czwartek, 15 marca 2018

Zatytułowałam się



Tak, tak. Wzięłam udział w misji specjalnej Ejotka – „Zatytułuj się”. Wprawdzie do końca misji pozostało sporo czasu, ale ja z zadaniem uporałam się wcześniej. Muszę przyznać, że miałam małe kłopoty z literami A i R, bo jak na złość żadna książka nie chciała mi podpasować, a literki raczyły się rozmnożyć. Jednak z czasem udało się i bardzo się z tego cieszę. Poniżej lista moich tytułów, ale już w kolejności alfabetycznej. No wiecie… ochrona danych osobowych.

A – Aleja Siódmego Anioła Renata Kosin
A – Anioł do wynajęcia Magdalena Kordel
A – Atlantydzki świat A.G. Riddle
C – Czarne narcyzy Katarzyna Puzyńska
K – Klucz Blackthorna Kevin Sands
K – Kocha, lub, szpieguje Joanna Szarańska
M – Marianna Magdalena Wala
O – Ostatni pokój. Historia tajemniczego pamiętnika Krystyna Wasilkowska-Frelichowska
R – Reguła nr 1 Marta Guzowska
R – Rozalia Magdalena Wala
T – Tajemnica wyspy Flatey Victor Arnar Ingólfsson
Y – Harda Elżbieta Cherezińska

A kto ma ochotę dołączyć do misji specjalnej Ejotka, to ma jeszcze czas. Wystarczy kliknąć w baner. Ciekawa zabawa czytelnicza!

https://czytelnicza-dusza.blogspot.com/p/blog-page_30.html

15 komentarzy:

  1. Gratuluję Marto :)
    Mnie zostały jeszcze 4 pozycje. Ale jeszcze troszkę czasu jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Trzymam za Ciebie kciuki. Na pewno dasz radę! :)

      Usuń
  2. To rzeczywiście ciekawa zabawa. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nietypowa zabawa, ale wybrnęłaś z niej znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sympatyczna zabawa.....taka faktycznie książkowa......
    Może spróbuję się zabawić.....ostatnio niewiele mnie bawi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa książkowo-indywdualna.
      Natana, życzę Ci radości z małych rzeczy i wiosny w sercu.

      Usuń
  5. Brawo! Gratuluję! Fanfary :D
    Już Cię uzupełniłam - także fetowanie we właściwym momencie.

    Mnie zostały 3 literki E... Do jednej już przeczytałam tylko opisać, do drugiej mam już przygotowaną lekturę. Zostanie wtedy ostatnia :)

    Do misji zgłaszać już się nie można, ale będzie kolejna edycja, już mam nowy pomysł na zatytułowanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Najgorzej, jak się w naszych danych osobowych zrobi kumulacja liter rzadziej używanych jako pierwszych w wyrazach tytułowych...
      Ciekawi mnie Twój nowy pomysł. Czekam na jego zblogowanie z niecierpliwością.

      Usuń
    2. Dokładnie, zwłaszcza że najczęściej to samogłoski a akurat nie mogłam trafić na E. Choć R też sprawiło mi dużą trudność i dopiero przypadkowa recenzencka mnie uratowała kilka dni temu :)
      Zbloguje się po zakończeniu tej edycji :)

      Usuń
  6. Gratuluję Marto. Mnie zostały jeszcze trzy literki, ale ja mam 22 litery do zaliczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Moniko. Wiem, ze masz sporo tych literek, ale już Ci niewiele do końca zostało. Trzymam kciuki! :)

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.