czwartek, 28 sierpnia 2014

Moje książki za punkty cz. 1



Żeby nie być gołosłowną, dziś prezentuję Wam pierwszy pakiet nowiutkich książek, który dotarł do mnie w poniedziałek. Książki wybrałam sobie na portalu kulturaonline.pl za zdobyte punkty w projekcie "Z głową w sieci". A są to:
  • Anna Karpińska "Za jakie grzechy”,
  • Robert Kilen "Krew Illapa",
  • Iwona Bińczycka-Kołacz "Znak ostrzegawczy".

Kolejne 3 książki już sobie zamówiłam. Mam punkty, to mogę poszaleć, choć we wtorek nowości rozeszły się jak świeże bułeczki, m.in. powieść Izabeli Sowy.
Jak zdobyć punkty i wymienić je na książki? Zajrzyj TUTAJ.

10 komentarzy:

  1. Świetne nabytki:)) Bardzo, bardzo Ci dziękuję za informację, bo ja też już zamówiłam sobie kilka książek, zresztą nawet chyba już na mnie na poczcie czekają. Szkoda tylko, że liczba tych punktowanych kursów nie jest większa. Ale z drugiej strony, nie można mieć wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, i tak dobrze płacą za te kursy, naprawdę!
      Zawsze możesz dodawać komentarze (2 lub 5 punktów) i wydarzenia kulturalne (10 pkt.) lub też pisać teksty (50 pkt.).

      Usuń
  2. naprawdę fajne pozycje, będzie co czytać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie czytać... wpierw moja Mama, a ja nie wiem kiedy czas znajdę.

      Usuń
  3. Fajny portal. Książek nie znam. Czekam na opinie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Za jakie grzechy czytałam. Świetna książka. Reszty nie znam, więc czekam na twoje opinie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Skorzystałam z Twoje poradnika zdobywania punktów. Wybrałam książki i czekam na przesyłkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zauważyłam, że sporo książek w gratisach ubyło. Cieszę się, że skorzystałaś!

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.