środa, 19 grudnia 2018

Wokół książek 177


Jeszcze kilka dni na zakup ostatnich prezentów.
Najlepiej nie kupować w ciemno. Warto zapytać.


A gdy się nie zapyta…, to i tak się pyta:



Niektórzy dostaną książkę zgodnie… ze swoimi umiejętnościami:

  
(PS Wczoraj był Dzień bez Przekleństw – polskie święto)
Pamiętajcie, by po otwarciu paczki z książkami zapoznać się z instrukcją obsługi:


Kiedy ma się bardzo wysokie wymagania, to prezent może zaskoczyć, o tak:


A jaki prezent Was by zaskoczył?

Mnie bilet na rejs dookoła świata! :)



14 komentarzy:

  1. Ja w tym roku obdarowuję książkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podróż dookoła świata brzmi kusząco, ale chyba wolałabym zestaw książek dzięki którym nie musiałabym ruszać się z domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw książek będzie na statku, a rejs trwa dłuuuugoooo.

      Usuń
  3. Mnie zaskoczyłyby jednak książki;) Bo chociaż czytanie to moja pasja, to książki już rzadko dostaję... chyba wszyscy się boją, że nie wybiorą czegoś odpowiedniego (i trochę mają rację;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm mnie nie trudno zaskoczyć, wiec wybór prezentu jest łatwy :)

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.