wtorek, 17 marca 2020

Teraz czas na czytanie



Takie to czasy...
 
Źródło: Internet.



Ale świat książek pozostaje niezmiennie otwarty!
 
Źródło: Internet.
Ja jestem przygotowana. Nie tylko ja!
Firma Legimi włączyła się w akcję  #terazczasnaczytanie. Z kodem „czytamy" można w księgarni pobrać jedną książkę za darmo jako e-book lub audiobook spośród kilkunastu propozycji książek dla dzieci i młodzieży z różnych kategorii i gatunków. Szczegóły na stronie – kliknij w baner:

https://www.legimi.pl/czas-na-czytanie/


Ja znalazłam młodzieżówkę dla siebie. Skorzystajcie i Wy!



 

5 komentarzy:

  1. Najlepszy czas na czytanie. Lepszego nie mogło być.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam pojęcia o tej akcji. Chyba dam się namówić. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj. Empik też coś przygotował na ten czas. :)

      Usuń
  3. Ja również wykorzystuję ten czas na nadrabianie zaległości :)

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.