niedziela, 8 marca 2020

Zaskakujący Dzień Kobiet


Drogie panie, książkoholiczki, 
w naszym szczególnym dniu życzę Wam
radości z kobiecości!

 Ja wiem, że książki i w ogóle, ale, ale... nie pogardźcie kwiatkiem!
 
Źródło: Internet.
 Ja Dzień Kobiet przypadkiem zaczęłam świętować w piątek. Wzięto mnie z zaskoczenia, sugerując, że coś się stało. Weszłam do klasy III NSP "Klucz" i...






...chłopcy podbiegli do mnie, złożyli życzenia i wręczyli prezent. Oczekiwali mej reakcji, a mnie dech zaparło. Łezka w oku zakręciła mi się ze wzruszenia! Jak widzicie, mam w szkole małych dżentelmenów, którzy twierdzą, że ich bibliotekarka jest...
WYJĄTKOWĄ KOBIETĄ.
Nie będę zaprzeczać! :)
Wiktor, Jakub, Kuba, Wojtek, Antek – pięknie dziękuję!







Klasa III ze swoją wyjątkową bibliotekarką! :)







Tak się prezentuje koszulka. Sreberko w napisach pięknie się mieni!
 




Gdyby ktoś jeszcze miał wątpliwości, jaka jestem, niech w to nie wątpi... 
Oto dowód:




I jak tu nie kochać dzieciaków! 


I jak tu nie kochać chłopaków!



6 komentarzy:

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.