poniedziałek, 2 marca 2020

Czytająca w lutym


Jako książkoholik byłam zadowolona, że luty ma jeden dzień więcej w tym roku – przecież to więcej czasu do czytania i słuchania! Tak wyglądają moje wyniki w lutowym Excelu:


DOROŚLI
DZIECI, MŁODZIEŻ
SUMA
SUMA
AUDIO
MSC
KSIĄŻKI
EBOOKI
KSIĄŻKI
EBOOKI
KS.
STR.
DOROŚLI
DZIECI

ILE
STR.
ILE
STR.
ILE
STR.
ILE
STR.


ILE
CZAS
ILE
CZAS
I
18
6348
0
0
3
376
0
0
21
6724
2
24'39
0
0
II
8
2584
0
0
2
676
1
392
11
3652
1
9'41
5
9'47
III














IV














V














VI














VII














VIII














IX














X














XI














XII














SUMA
26
8932
0
0
5
1052
1
392
32
10376
3
34'20
5
9'47

Najkrótszy miesiąc w roku, a równie obfity mimo natłoku obowiązku w pracy. Również obfity w stos książek i audiobooków, które patrzą na mnie z wyrzutem i czekają, po którą pozycję sięgnę najpierw. 

Kilka moich recenzji ukazało się na portalu Życie i pasje, jedną książkę przeczytałam dla siebie i podniesienia swej świadomości antyplastikowej. Oto ona:

W tym miesiącu ukazał się mój patronat medialny Przerwane tony Gai Kołodziej. Fragment książki znajdziecie pod tym LINKIEM, zaś recenzję TUTAJ.

W lutym byłam na wycieczce  z młodzieżą. Zwiedziłam Europejskie Centrum Solidarności w Gdańsku. Biblioteka… pokażę ją Wam w fotorelacji. Muzeum prawdopodobnie też. A to na zachętę: 


W czwartek uczestniczę w ważnej imprezie kulturalnej, w której na chwilę odegram ważną rolę... O tym napiszę za kilka dni.  
I to by było na tyle. Zasyłam serdeczności literkowe!
Liter[at]ka

14 komentarzy:

  1. Widzę, że u Ciebie bardzo intensywnie. Super. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacny stos za Tobą :) Jak Ty robisz, że tyle czytasz... Gratki!
    Zamrożona za mną, Niebieskie motyle przed - to jedyne wspólne punkty :D
    Zaczytanego marca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam, gdzie mogę. E-booka to nawet przy jedzeniu.
      Marzec będzie zaczytany - stos dziś urósł o 4 pozycje. Tylko się cieszyć z literek gotowych do czytania. :)

      Usuń
  3. Tak, ja też doceniłam dodatkowy podarowany nam dzień od lutego. :) Ciekawe lektury, pokaźny stosik. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie Ty znajdujesz czas na czytanie tych wszystkich książek? Zazdroszczę tak bardzo. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Audiobooki słucham, gdy sprzątam, gotuję, robię mechaniczne rzeczy, e-booki przy posiłkach, a książki nawet w przerwie reklamowej w czasie oglądania jedynego serialu. Dużo na siebie wzięłam, stąd ta gonitwa.
      Uczę się pisać krótsze recenzje i tak nie cyzelować słowa.

      Usuń
  5. Widzę, że miałaś niezwykle intensywny miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję udanego miesiąca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Luty był krótki, ale udany. Gratuluję wyniku. :)

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.