wtorek, 10 marca 2020

Ukaż mi prawdę pod patronatem W szponach literek



Nie ma to, jak rano (godz. 10.05) przywitać listonosza w szlafroku!
Ale gdy przynosi wyczekiwaną przesyłkę, to... tylko się cieszyć!




Z wielką przyjemnością przedstawiam Wam mój drugi patronat medialny w 2020 roku. To powieść obyczajowa Ukaż mi prawdę Agnieszki Rusin. Książka ukazała się nakładem wydawnictwa Lucky.





Małżeństwo po stracie nastoletniej córki postanawia opuścić Warszawę. Przenoszą się do domu nad jeziorem. Okazuje się, że z domem wiąże się tajemnica. Idylliczne z pozoru miejsce przynosi pogrążonej w depresji Alicji niespodzianki - nic nie jest takie, jakie się wydaje. Dramatyczne zwroty akcji nie zapowiadają upragnionego spokoju. Co ukrywają mieszkańcy Zalesia? Czy Alicja i Kuba przetrwają kolejny kryzys? Czy uda im się pokonać traumę i rozpocząć nowe życie?




Skusicie się na tę powieść? 


6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię książki autorki, więc chętnie przeczytam tę historię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli będę miała okazję to chętnie skuszę się na tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Książek autorki jeszcze nie czytałam, ale fabuła bardzo ciekawa. Bardzo chętnie sięgnę po tę powieść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. Ja wprawdzie jeszcze przed lekturą, ale pióro autorki już poznałam.

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.