wtorek, 2 września 2014

Moje książki za punkty cz. 2



Dziś prezentuję Wam drugi pakiet nowiutkich książek, który dotarł do mnie w poniedziałek. Książki wybrałam sobie na portalu kulturaonline.pl za zdobyte punkty w projekcie "Z głową w sieci". A są to:

  • Justyna Adamów-Bielkowicz "Porozmawiaj z księżycem"
  • Dana Sachs "Tajemnica Słowiczego Pałacu",
  • Rafał Witek "Zgniłobrody i luneta przeznaczenia".

Jeszcze mam punkty, to mogę poszaleć, tylko czekam na nowości, które mnie zainteresują. Powoli miejsca na półce brak, ale co tam, sami wiecie, jak to jest z posiadaniem książek.
Jak zdobyć punkty i wymienić je na książki? Zajrzyj TUTAJ.
atramentowomi.blogspot.com/2014/08/z-gowa-w-sieci.html 


12 komentarzy:

  1. Szalej więc i pokazuj dalej. Będzie miło czytać recenzje tych zdobyczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę szalała, ale wpierw muszę w odpowiednim momencie wpaść na stronę portalu, kiedy zamieszczane są nowości. A dzieje się to o różnych porach, a ja w pracy nie mam możliwości dopadnięcia netu. A i chętnych na książki (także za moją sprawą) przybyło.

      Usuń
    2. Sama się do tego przyczyniłaś linkami do niego.
      Ja nie będę jednak konkurencją. Dla nie za dużo zachodu.

      Usuń
    3. Wiem i mam tego świadomość, ale cieszę się, że inni skorzystali :) Trzeba się dzielić szczęściem, by je pomnożyć.

      Usuń
  2. książki wyglądają świetnie na zdjęciu, oby lektury były warte czasu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szalejesz z tymi zdobyczami :) Gratuluje moja droga!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie zainteresowałaś tą stroną, tylko szkoda, że mi nie działa... Zazdroszczę zdobyczy :)
    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super nabytki! Czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba moja mama by musiała napisać te recenzje, bo ona się wzięła za czytanie. U mnie brak czasu.

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.