sobota, 16 listopada 2019

Zdobycze październikowe


Mimo że ja przez pół miesiąca byłam niedyspozycyjna, nie miałam siły i ochoty czytać ani słuchać, to przesyłki jak zwariowane lgnęły do mnie i mej biblioteczki. Zasypało mnie!
A oto moje październikowe zdobycze:

A.  Wydawnictwo Edipresse Książki do recenzji:
1. Nora Roberts, W poszukiwaniu prawdy;
2. D.J. Robb, Śmierć i mrok;

B.  Zdobycze na Czytam pierwszy:
3. Adam Michejda, Pilny na tropie. Skarb getta;
4. Tomasz Kieres, Nie pozwól mu odejść;
5. Robert Kilen, Czart;
6. Aneta Jadowska, Martwy sezon;
7. My littel book planner – czarna deska;
8. My littel book planner – granatowa noc;
9. My littel book planner – miętowa łąka;


C.   Wydawnictwo Lucky do recenzji:
10. Dorota Korolewicz, Willa pod czarnym tulipanem;


D.  Przesyłka od Beaty Sarnowskiej:
11. Beata Sarnowska, Tajemnica zielonej teczki + zakładki do książek;
12. Beata Sarnowska, Tajemnica profesora w meloniku;
13. Beata Sarnowska, Nawiedzona kamienica;

E.   Wygrana w konkursie u Okiemmk:
14. Ben H. Winters, Ostatni policjant + zakładki do książek;
15. Ben H. Winters, Opuszczone miasto + herbatki;




F.  Wygrana u Monweng:
16. Ben H. Winters, Utracony świat;



G.  Storybox na Życie i pasje:
17. Grażyna Bąkiewicz, Ale historia… Mamy niepodległość!;
18. Anna Onichimowska, Daleki rejs;
19. Anna Onichimowska, Galaktyczni szpiedzy;
20. Anna Onichimowska, Koniec świata i poziomki;
21. Anna Onichimowska, Najwyższa góra świata;
22. Joanna Jax, Ziemia ludzi zapomnianych;
23. Julia Gambrot, Różany eter;
24. Aleksander Sowa, Gwiazdy Oriona;





H. Przesyłka od Monweg:


25. Ałbena Grabowska, Matki i córki + notesik + zakładka do książki + skarpetki Giraffe.





Tak wygląda stosik zdobyczy październikowych:
 




Ot, i koniec chwalenia się!



14 komentarzy:

  1. Ohoho, pokaźny zbiorek! Też u mnie na blogu ostatnio stos :D.
    Zaintrygowały mnie te plannery, także będę czekać, aż opowiesz o nich coś więcej. Co do pozostałych książek, to na razie mam w planach pierwszą część serii "Garstka z Ustki" Anety Jadowskiej; jest już wypożyczona u mnie w domku i tylko czeka na swoją kolej :) i może potem sięgnę właśnie po tę, którą udało Ci się upolować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano pokaźny. Zbieram się do napisania o planerach, ale wciąż brakuje mi czasu na wszystko. A Garstki polecam. W poniedziałek recenzja drugiego tomu.

      Usuń
  2. Wow, jaki stos. Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponująca ilość oraz ciekawa jakość. Kilka z zaprezentowanych tytułów również mam w planach przeczytać. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami zdarzają się miesiące bardzo obfite w zdobycze.

      Usuń
  4. Wow! No to na brak lektur nie możesz narzekać :)
    Jestem ciekawa książek Beaty Sarnowskiej, może spodobałyby się mojej 9-latce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano wow...! :)
      Na pewno się spodobają. Drugi tom jest o Krakowie, więc to zdecydowanie coś dla Was obu.

      Usuń
  5. Na bogato! Ja ostatnio poleciłam klientce książkę "W poszukiwaniu prawdy" Nory i mam nadzieję, że się nie rozczaruje :P A w planach mam "Nie pozwól mu odejść" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami tak u mnie bogato wychodzi. Ciekawi mnie opinia klientki o książce Nory.
      miłej lektury życzę z książką Tomasza Kieresa.

      Usuń
    2. Też jestem ciekawa, gorzej jak przyjdzie i mi powie, że jej się książka nie podobała :/ Dziękuję :) Mam nadzieję, że w miarę szybko znajdę na nią czas :D

      Usuń
  6. Apetycznie to wszystko wygląda. I sporo książeczek do czytania i słuchania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miesiąc obfitujący w masę tytułów i to samych ciekawych :)

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.