niedziela, 22 stycznia 2017

Automobile w Muzeum Historycznym w Hannoverze

Po grudniowym urlopie od życia spędzonym u rodzinki w Niemczech zostało mnóstwo wspomnień i zdjęć. Dziś prezentacja kilku automobili, które w pełnej krasie prezentowane są w Muzeum Historycznym Miasta Hannoveru. Podziwiajcie, bo nie będzie co czytać!
Na dzień dobry powitał mnie wielki napis na ścianie: MADE IN HANNOVER, a tuż pod nim uplasowało się takie autko: 






A tak HANOMAG wygląda w środku tak:
 


Kątem oka w sąsiedniej salce widziałam zielone cudo, jedno z tych:


Które w przekroju wyglądało tak:


Był to VOLKSWAGEN TRANSPORTER:


Zielone cudo, do którego bardzo chciałam wsiąść…



A na piętrze takie cuda mnie powitały:


Rowerki:

Takiego autka nie widziałam do tej pory!
 



A ciut dalej stało to czarne cudo, BMW:


Elegancja i klasa sama w sobie…

 

I następny automobil, tym razem z motorem:



Motor:


Drugie zielone cudo w pełnej krasie…
 

 
A na drugim piętrze znalazłam jeszcze „rowerki”:

 
Tak przeglądam moje zasoby zdjęć z muzeum... zapowiada się jeszcze kilka tematycznych fotorelacji. A co Wam pokażę następnym razem? Na razie nie zdradzę!












12 komentarzy:

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.