piątek, 6 stycznia 2017

Nowy w Klubie "50-tka"



„Dzisiaj Tomku, mój kochany,
Będziesz cały dzień pijany –
Kiedy wszystkie lata wspomnisz,
A o żadnym nie zapomnisz,
Wtedy się dopiero zdziwisz
I sam sobie się nadziwisz”.
„Dziś czwóreczka dała chodu…?”
„Bo od rana piątka z przodu!”
„Kiedy tyle lat stuknęło?
Kiedy w życiu to przemknęło?
Kiedy siwy włos się zjawił?
Kiedy zmarszczki wiek zostawił?
Kiedy oczka wzrok straciły?
Kiedy boczki ciut przytyły?”
„Kiedy, kiedy…? Pytasz siebie?
Tego nawet Czas dziś nie wie!
Dzisiaj Tomku, mężu drogi,
Przestępujesz Klubu progi.
Wejdź do środka na pokoje,
Rozgość się. Dziś my oboje
Świętujemy Twą ‘-dziesiątkę’,
Twoją krągłą 50-tkę.
W „50-tce” całkiem miło,
Odkąd Ciebie tu przybyło.
Ja niedawno świętowałam,
Cały proces przerabiałam.
Dzisiaj Tobie w tym pomogę –
Wpierw odsunę na bok trwogę,
Potem Twoją radość wzmogę
I pokażę nową drogę!”
„Nie mam wyjścia, droga żono,
Powiększyłem Klubu grono,
Choć pierwotnie to nie chciałem…
Ale w Klubie oszalałem!
Bo przy boku mam ja Ciebie,
Z Tobą będzie mi jak w niebie!”
Na lat 10 tu zostaną,
Ciesząc się tą nową zmianą.


4 komentarze:

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.