wtorek, 17 stycznia 2017

Grudniowe zdobycze



W grudniu brałam udział w niewielu konkursach. Wygrałam tylko w jednym. Ale za to w 3 wyzwaniach czytelniczych za swoje osiągnięcia zdobyłam nagrody książkowe. A i dokonałam zakupu 2 książek potrzebnych mi do literkowej pracy.
A oto moje grudniowe zdobycze:
  1. Matt Haig "Chłopiec zwany Gwiazdką" – na portalu czasdzieci.pl;
  2. Eric Metaxas "Cuda, czym są, dlaczego się zdarzają i jak mogą zmienić twoje życie" + dyplom – za drugie miejsce w wyzwaniu „Fantazyjny alfabet stronicowy” u Oxfordki;
  3. Steven Cadmen "Zwyczajna opowieść o miłości" + zakładka – za drugie miejsce w wyzwaniu „Czytamy nowości” u Moniki (Monweg);
  4. Louise Penny "Martwy punkt" + herbatka – za udział w wyzwaniu „Mini czelendż” u Ejotka;
  5. skoroszyt, 2 notesy i 6 zakładek do książek, wszystko własnoręcznej roboty – za pierwsze miejsce w wyzwaniu „Zielona sukienka” u Natalii.
Tak się prezentują zdobycze pojedynczo:









Piękna ta zielona sukienka! Zatrzymałam ją sobie i przypięłam do swej tablicy korkowej.





A tak razem:


Pozycje zakupione w XI i XII to:
  1. Łukasz Garbal "Edytorstwo",
  2. Adam Wolański "Edycja tekstów".

Widać, że już praca wre…
Ot, i koniec chwalonka!

13 komentarzy:

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.