niedziela, 7 grudnia 2014

Listopadowe zdobycze

Listopad  to mój miesiąc. Miesiąc, w którym ja, dwoista istota jakem strzelec, zaczynam rządzić zodiakiem. I w którym to mi zmarszczek przybywa i roków na karku… I prezentów od Losu, tych złych i tych dobrych. Dziś o tych dobrych, bo w listopadzie sypnęło prezentami z konkursów i nie tylko!
Dziś się chwalę moimi listopadowymi zdobyczami:
1)      Danuta Noszczyńska "Harpia",
2)    Nic Pizzolatto "Galveston",
3)     Marcin Pałasz "Elf i pierwsza Gwiazdka" + 2 zakładki i kalendarzyk,
4) Caroline Leavitt "Gdzie jesteś, Jimmy?" + terminarz Eveline Cosmetics,
5)     Leszek K. Talko "Pitu i Kudłata idą na całość".
 
 

W książkach znalazłam 3 zakładki i kalendarzyk na 2015 rok:




Najciekawsze są zakładki dołączone do książki "Elf i pierwsza Gwiazdka". Jedna ma z tyłu plan lekcji, zaś druga alfabet liter pisanych. Obie zakładki otrzyma chrześniak 1 września przyszłego roku, gdy przekroczy próg szkoły. A oto tyły:


I jeszcze krasnoludki się do mnie odezwały i książki słoniowi podrzuciły. Wrocławska pisarka Anna Sokalska nawiązała ze mną kontakt. Otrzymałam od niej dwie książki do recenzji, a są to "Moja kochana zmora" oraz "Kryształowe sny". Pierwszą z powieści możecie wygrać u mnie w konkursie, czas do środy 10 XII, szczegóły TUTAJ. A tak oto wyglądają książki od krasnoludków, tym razem w towarzystwie mojego kochanego słonia:




Ot i wsio, koniec chwalonka.

 

14 komentarzy:

  1. Ale wspaniałe nabytki! Mam nadzieję, że grudzień - jako czas typowo świąteczny - będzie dla Ciebie jeszcze bardziej obfity w prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano wspaniałe! A nadzieję też taką mam, bo... :) Ciiii, nie będę zapeszać.

      Usuń
  2. Piękne zdobycze. Mam nadzieję, że ''Harpia'' przypadnie ci do gustu. Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam Ci się, że gdy przeczytałam Twoją recenzję tej książki, to zapragnęłam ją mieć. I cóż... udało się, los mi sprzyjał, autorka też ;)

      Usuń
  3. Ja też ostatnio szaleję, a stosiki nieprzeczytanych rosną! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ino szaleję z konkursami.
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. O książce "Moja ukochana zmora" już czytałam i jestem jej bardzo ciekawa. Wspaniałe zdobycze. Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka "Moja kochana zmora" jest do zdobycia u mnie w konkursie, więc wszystko przed Tobą. Zapraszam! :)
      Dzięki!

      Usuń
  5. Miło jest wygrywać i na dodatek dostawać prezenty ...ja mimo wieku nigdy z tego nie wyrosnę i cieszy mnie każdy drobiazg również.
    Nie znam nic, ale tak po okładce i tytule dała bym szanse "Galveston".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkim mym nagrodom daję szansę, tylko czasu brak na czytanie. A jak mnie książka nie interesuje, to o nią nie walczę w konkursie, bo już zdarzyło mi się wygrać coś, co kompletnie nie jest moją bajką, np. "Era lotnictwa".

      Usuń
  6. Fajne te tyły zakładek, całkiem przydatne:) Udanej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udany miesiąc. Muszę w końcu poznać jakąś książkę Leszka K. Talko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano udany :) Na okładce książki pana Talko jest napis, ze to dla fanów Mikołajka. Zresztą format i cała książka utrzymane są w tej konwencji co Mikołajek.

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.