wtorek, 6 stycznia 2015

Rachunek sumienia, czyli podsumowanie 2014



Rok 2014 był dla mnie osobiście trudny, ale dla bloga W szponach literek śmiem twierdzić, że bardzo udany! Literki moje i cudze opętały mnie na całego. A duża w tym zasługa Weny w grudniu, która odwiedzała mnie koło północy i długo nie dawała mi spać. LiMEryki musiały się napisać ku uciesze nie tylko mej ;)
Jednak przejdę do konkretów i zrobię krótki rachunek sumienia, czyli literkowe i liczbowe podsumowanie 2014 roku:

  • ponad 82500 odwiedzin,
  • 1859 komentarzy, z czego prawie połowa moja w odpowiedzi,
  • 238 postów,
  • 107 recenzji książek,
  • 23 liMEryki: 10 fraszek, 9 wierszy, 3 limeryki, 1 piosenka,
  • 51 obserwatorów (dziękuję, że jesteście),
  • 41 wygranych książek w tym 2 e-booki (zdobycznych inną drogą nie byłam w stanie policzyć),
  • 13 podjętych wyzwań, w tym 3 na portalu granice.pl,
  • 5 zorganizowanych konkursów,
  • 4 nawiązane współprace: 2 autorki, 1 portal, 1 wydawnictwo,
  • 4 fotorelacje,
  • 3 Historie z książek,
  • 1 cykl Czary mary.

Książki, które szczególnie utkwiły mi w pamięci: 

Wisława Szymborska "Wystarczy",
Maciej Pieprzyca "Chce się żyć",
Robin Cook "Komórka",
Katarzyna Stachowiak "Magia ukryta w kamieniu",
Milena Wójtowicz "Podatek",
Magdalena Witkiewicz "Szkoła żon",
Katarzyna Kołczewska "Kto jak nie ja",
Lori Spielman "Lista marzeń",
Katarzyna Archimowicz "Miłość w Burzanach",
Kijak Marcin "Kurs tworzenia Map Myśli",
Rafał Witek "Klub Latających Ciotek" ,
Matthew Skelton Endymion Spring".
 



Odkryci autorzy:
Agata Kołakowska, Emilia Nowak, Magdalena Witkiewicz, Simon Beckett, Jonathan Holt, Lisa Jackson.

Zaś w Nowym 2015 Roku życzę sobie i Wam wielu interesujących książek i mnóstwa literek do wyczytania.

12 komentarzy:

  1. Bardzo dużo książek wygrałaś, gratuluję. Życzę Ci w tym nowym roku wielu inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę Weny, trochę szczęścia... i sama byłam zaskoczona tym wynikiem!

      Usuń
  2. Gratuluję wyników, statystyk, współprac :)))))) Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję obecnych wyników i życzę w Nowym Roku jeszcze lepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wyniki! Gratulacje i dalszych sukcesów w świecie książek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyników i oby ten nowy rok był jeszcze lepszy!
    Z tego, co widzę obie czytałyśmy książkę Pieprzycy i mnie też utkwiła ona w pamięci, szczególnie ten fragment na koniec, kiedy jeden z niepełnosprawnych dziękuję za to, że jest tym, kim jest. Wzruszający zresztą jaka cała książka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie! :)
      Książka wzruszająca, ale i dająca kopa do życia!

      Usuń
  6. bardzo dobry rok! ja osobiście uwielbiam Cię z pasje i humor i życzę by świat stał przed Tobą otworem - to tak "blogowo", a "życiowo" to zdrowia, które Nam obu się przyda ;D

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.