poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Łów słów - złowione w lipcu



Witajcie wędkarze i wszyscy im kibicujący!
Grono wędkarek stale się powiększa. Dołączyły do nas: Magdalenaro, Ejotek i Wiki, które serdecznie witamy! Dziś liczymy rybki JE złowione na Waszych lipcowych łowiskach. Prezentacja w kolejności alfabetycznej wygląda tak:

Daria Skiba – 5:
1.      JEdyny pirat na imprezie – Lindsey Stirling
3.     Gdzie JEst Dory? Kocham ten film – Suzanne Francis, Disney, Pixar
4.     To nie JEst dieta – Anna Gruszczyńska
5.     TaJEmniczy ogród – F. H. Burnett

Ejotek – 1:
1.      Myśli moJE swobodne – Agnieszka Lingas-Łoniewska

Kamilla – 0

Kornelia Pikulik-Czyż – 2:
1.      Zabawy w Wielkie Sprawy. Tata trenuJE – Praca zbiorowa

Książko miłości moja – 0

Magdalenardo – 2:
2.     O psie, który JEździł koleją – Roman Pisarski
3.     TaJEmnica Black Rabbit Hall – Eve Chase

Martucha – 2:
1.      JEsteś moja, dzikusko – Agnieszka Lingas-Łoniewska
2.     ProJEkt Breslau – Magdalena Zarębska

Mea Culpa – 1:
1.      Gwiazdka z nieba i JEszcze więcej – Sarah Dessen

Moje zaczytanie – 0


Wiki – 2:
1.      Muzyka moJEgo życia – Robert Janowski
2.     W moJEj francuskiej kuchni – Susan Herrmann Loomis
 
Łowiska lipcowe miały rożną zasobność rybek, stad takie zróżnicowanie. Ale bezrybie można ominąć i poszukać nowych łowisk, sierpniowych. Już dziś o 15.00 wyruszamy po nowe rybki!
Przewodnicząca Blogowego Stowarzyszenia Wędkarzy "Łów słów".

23 komentarze:

  1. Już się nie mogę doczekać nowego słowa!

    Żałuję, że nie dokończyłam na czas "NadzieJE i marzenia" Magdy Kordel, ale to nic, lektura jest i tak warta przeczytania:)

    Oprócz mnie to w tym miesiącu chyba dołączyła Ejotek, a nie Wiki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo my trzy, bo w lipcowym zestawieniu widzę 7 osób, a teraz 10!

      Usuń
    2. Podeślij dane książki i linka do postu "Łów słów - lipiec", uzupełnię.

      Usuń
    3. Faktycznie, trzy osoby dołączyły. Już poprawiłam3 :)

      Usuń
    4. Nie wiem czy zdążę napisać recenzję przed północą, bo jeszcze zostało mi trochę książki.

      Usuń
    5. A to już nie, bo recenzja powinna się ukazać do 15.08 do 12.00, tak więc... gotuj rosół :D

      Usuń
    6. Tak też myślałam, dlatego nie będę się gonić.
      Dzisiaj napisałam inną recenzję, a na kolejne dni ustawię sobie kolorowanki dla dzieci... dopiero później ukaże się recenzja książki "Nadzieje i marzenia" (chyba, że wcześniej wpadnie jeszcze druga część "Znajdź mnie wśród lawendy", którą przeczytałam na początku miesiąca.

      Usuń
  2. :)
    Przypadkiem dowiedziałam się co to będzie za słowo :)
    i mam już książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziel się! :P A ja też nie dokończyłam "Nadzieje i marzenia" hehe ;)

      Usuń
    2. Gdzieś tu ukryta jest odpowiedź... Martucha już podała wyraz
      hehe

      P.S. Mała podpowiedź - ja zamierzam przeczytać "Rosół z kury domowej".

      Usuń
    3. Jak się wie, gdzie szukać, to się znajdzie i dowie przed czasem :)

      Usuń
    4. Zatem i mnie przyjdzie gotować rosół :D
      Coraz lepiej idzie to łowienie szanowna Przewodnicząca :) Tylko jako wędkarz uwielbiający łowić też literówki zgłaszam, iż wędkarz Magdalenardo w zestawieniu i na wstępie ma literówkę w nazwie (brak d) :D

      Usuń
    5. P.S. Dzięki za pobranie linka lipcowego, dopiero teraz byłabym w stanie Ci go podesłać, bo mam normalny internet...

      Usuń
    6. Ratujesz mi dziś życie, Ejotku! Dzięki, że czuwasz. A link to naprawdę pestka, dobrze, że mnie po prostu uprzedziłaś :)

      Usuń
    7. nie ma sprawy :) Ot, wróciłam z urlopu i zabrałam się do pracy... zanim padłam na łóżko przy zaświeconym świetle i zasnęłam :D
      Lubię mieć w moim wyzwaniu jasność i dlatego uważam, żeby u innych zgłaszać takie rzeczy.

      Usuń
    8. Ja też lubię porządek, jasność i konkrety, ale teraz mam ciężki czas. Dzięki piękne :)

      Usuń
  3. Jestem pod wrażeniem. Super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już czekam na kolejne wyzwanie na najbliższy miesiąc! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To "JE" wcale nie było takie łatwe. Mój księgozbiór niestety w nie nie obfituje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba szukać słów kluczy, w tym wypadku: taJEmnica, JEdziemy, JEst, JEden... Przynajmniej ja tak robię.

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.