środa, 5 listopada 2014

Mapa wolnej Polski


Chcecie mieć bezpłatną mapę wolnej Polski? Od premiera? Zupełnie za darmo? Macie taką możliwość, ale tylko do 11 XI. Spieszcie się! Ja swoją zamówiłam we wrześniu i zapomniałam o tym fakcie. Po miesiącu dotarła do mnie przesyłka.
Aleksandra i Daniel Mizielińscy przygotowali nietypową mapę. Jest to Mapa obrazkowa. Polska 25 lat wolności. Historia. Kultura. Przyroda. Każda prywatna osoba może zamówić 1 egzemplarz, szkoła maksymalnie 5 sztuk. Wystarczy wypełnić dane adresowe, podać e-mail i kliknąć: ZAMAWIAM. Potem trzeba wejść na pocztę i kliknąć w przysłany link aktywacyjny. Macie na to 14 dni. Proste? Jest możliwość pobrania mapy i obejrzenia jej online.


A wszystko znajdziecie na: https://mapa.premier.gov.pl/

12 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam. Oczywiście, że sobie zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  2. zamówiłam ją z miesiąc temu i nadal czekam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czekałam koło miesiąca, a może ciut dłużej. Dokładnie nie pamiętam, kiedy zamawiałam mapę.

      Usuń
  3. O, dzięki za informację, zamówię :) Co do mojego wyzwania, nie trzeba czytać co miesiąc e-booków ;)

    http://pasion-libros.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, lubię się dzielić dobrymi wiadomościami. A do wyzwania jeszcze dziś dołączę :)

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.