wtorek, 4 listopada 2014

Październikowe zdobycze



Październik minął na wyjeździe, ale do domu trafiały różne przesyłki, w tym wygrana. Była ona dla mnie zaskoczeniem, bo nie wiedziałam, że wygrałam. Jeszcze inna wygrana trafiła na moją pocztę elektroniczną…
Dziś się chwalę moimi październikowymi zdobyczami i czymś jeszcze:
1.      Astrid Lindgren "Braciszek i Karlsson z dachu",
2.     dwutygodniowy kod dostępu do serwisu Legimi,
3.     Aleksandra i Daniel Mizielińscy, Mapa obrazkowa. Polska 25 lat wolności. Historia. Kultura. Przyroda – gratis, o którym więcej jutro. 




Ot i wsio, koniec chwalonka.

16 komentarzy:

  1. Świetne zdobycze-gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Udane polowanie jak widzę. Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę, by w listopadzie szczęście również dopisało:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lindgren uwielbiam, ale tej książki chyba nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, jak to zrobiłam, ale dotychczas nigdy nie czytałam książki Astrid Lindgren. Gratuluję zdobyczy!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję! Ja powinnam sobie odświeżyć "Dzieci z Bullerbyn".

      Usuń
  6. a ja nic nie mogę coś wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje wygranej moja imienniczko!

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.