poniedziałek, 2 lutego 2015

Książka za szkolenie



Pamiętacie mój post sprzed miesiąca o bezpłatnym szkoleniu e-learningowym "Akademii Bezpiecznego Internetu"? Pisałam o tym TUTAJ. Zmobilizowałam swoją rodzinkę, zmobilizowałam bibliotekarki i pracowników domu kultury. Wszyscy podchodzili do tego sceptycznie dopóki…, dopóty kilka dni temu nie przyszły do biblioteki dwie przesyłki z książkami! Co ja będę Wam tu pisać! Sami zobaczcie, jakie książki dla dzieci zupełnie za darmo pozyskała moja ukochana biblioteka.





10 komentarzy:

  1. Ale cudne nabytki. Cieszę się razem w Wami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to nie koniec nabytków. I zachęcam innych do zdobycia książek do swoich bibliotek.

      Usuń
  2. Super! Fajnie, że tyle osób się zmobilizowało!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale super inicjatywa. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. bosko! oby więcej takich nabytków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, wszystkie książki zostały już rozdane bibliotekom...

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.