niedziela, 5 lipca 2015

Czerwcowe zdobycze



Chyba powinnam spasować z braniem udziału w konkursach książkowych. Nie dość, że nie wyrabiam z czytaniem, to już miejsca na półkach brak. Wygląda mi na to, że się uzależniłam od konkursów i nie potrafię przejść koło nich obojętnie, chyba że mnie nie interesuje nagroda, zadanie konkursowe, wymagania. A poza tym… fajnie jest wygrywać, co nie?

Czerwiec obrodził u mnie w nagrody jak czereśnie u wujka ;) A oto moje owoce czerwcowo-konkursowe:

  1. Magdalena Dziuma "Na przekór przeznaczeniu" na zaczytajsie.pl,
  2. Iwona Banach "Szczęśliwy pech" na fanepage’u Magazynu Obsesje w trakcie czatu z autorką,
  3. Christopher W. Gortner "Potomek Tudorów" i herbatka cytrynowa (pyszna była) u Ejotka,
  4. Rafał Lewandowski "Nieodwzajemnione uczucie" u Ejotka,
  5. Kamil Janicki "Epoka hipokryzji" u Pauli z bloga Mój świat – szelest kart.
 

W dwóch książkach były również zakładki do nich.
Ot, i koniec chwalonka!

12 komentarzy:

  1. Cudne zdobycze - gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Jedna cudność już przeczytana, a druga poszła do ludzi się czytać :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jedna miła już była, a raczej wesoła. Recenzja jutro!

      Usuń
  3. Wspaniałe nabytki, wielkie gratulacje. Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Zapraszam jutro na recenzję jednego z nabytków.

      Usuń
  4. Większość mam już za sobą więc wiem, że miło spędzisz czas z lekturą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nabytków. Mam nadzieję, że okażą się pasjonującą lekturą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zdobyczy. Czytałam jedynie "Epokę hipokryzji" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ją wpierw pożyczyłam nim sama przeczytałam.

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.