poniedziałek, 27 lipca 2015

W wielkim skrócie



Urodzinowy konkurs "Urodziny u rodziny" zakończył się tuż przed północą. Dziękuję za wszystkie zgłoszenia. Cztery książki, w tym jedna niespodzianka, trafią już niedługo do nowych właścicieli, tylko wpierw los ich poszuka… Ma na to czas do końca lipca, wówczas w oddzielnym poście pojawią się wyniki konkursu.
1 sierpnia na blogu przybędzie nowa zakładka – Szczęśliwa 7. To nazwa mojej rozdawajki, która oficjalnie ruszy 7 sierpnia o 7.07 jako oddzielny post. Z zakładki już zawczasu będziecie mogli zapoznać się z jej regulaminem i zdecydować, czy weźmiecie w niej udział.
A oprócz tego na pewno w sierpniu pojawią się moje recenzje i comiesięczne chwalonko. Nie wiem, jak z liMErykami, bo chyba psiapsiółka Wena na urlop wybyła i mnie ostawiła w niemocy twórczej.
I to by było tyle na dziś, a jutro recenzja hiszpańskiego erotyku.

8 komentarzy:

  1. Widzę, że na dniach będzie się działo :)
    Czekam na recenzje hiszpańskiego erotyku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Inwencja Marto Cię nie opuszcza nawet jeżeli Wena poszła na razie sobie do lasu....czekam na nowości i wyniki konkursu.

    Pozdrawiam serdecznie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wena chyba zbiera siły przed kolejnymi nocnymi wizytami w moim łóżku. Zawsze mi pogoni Jaśka i Morfeusza ;)
      I ja serdeczności zasyłam...

      Usuń
  3. Ulala, zatem pozostaje tylko czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać rozdawajki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze mam problem ze stworzeniem banerka..., bo literki już w regulamin ujęte.

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.