środa, 1 lipca 2015

Nieplanowane zdobycze literkowe...



Pobyt w Gdańsku mi się nieco przedłużył, ale niespodziewanie zaowocował w nieplanowane zakupy literkowe. Kuzynka zaprowadziła mnie do księgarni Najtaniej, a tam szał ciał: różne książki w niskich cenach. Zakupiłam:
1.      Peter Abrahams "Wszystko w mojej mocy",
2.     Sebastien Japrisot "Zemsta dokona się latem",
3.     Zakładki do książek.


Ale to nie koniec literkowych zdobyczy. Chwilę później w pewnym firmowym sklepie trafiłam na firmowe obniżki. Kiedy zobaczyłam tę koszulkę, to nie mogłam jej się oprzeć. Takiej zabawy słowami po angielsku bym nie odpuściła! I już wczoraj w niej paradowałam! A tu wszystkie moje nowe literki razem:

I jeszcze siostrzenica dała mi swoje zakładki indeksujące… Się obłowiłam niechcący ;)

11 komentarzy:

  1. Świetne zdobycze. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Książek ani ich autorów nie znam, ale życzę by się ich czytanie okazało się dobrą lekturą letnią.
    Gadżety zawsze mile widziane...koszulka świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 książki przeznaczone na wyjazd szybko przeczytałam i potem miałam deficyt literek. Kuzynka wiedziała, gdzie mnie zaprowadzić. Koszulka to... sama prawda o mnie :D

      Usuń
  3. Wow, ale się obłowiłaś. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłam bardziej, ale plecak miał ograniczoną pojemność ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tak! A napis mnie rozłożył na łopatki! Koło takiej zabawy literkami nie mogłam przejść obojętnie, nawet gdy to były literki angielskie ;)

      Usuń
  5. Łowy udane :) Super właśnie takie wypady są najlepsze, gdy przyniesie się z nich zawsze jakieś trofea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to się sprawdza. Jak nie planuję zakupów, to zawsze coś fajnego kupię :)

      Usuń
  6. Świetne zdobycze i rewelacyjna koszulka. Chciałabym Cię w niej zobaczyć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Może Ci się uda mnie w niej zobaczyć, kto wie ;)

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.