sobota, 5 marca 2016

Literkowo - łamańce językowe



Witajcie o poranku!
Dziś nie będę Was męczyć! Znaczy się Waszych szarych komórek. Dziś troćku pomęczę Wasze buzie, zwłaszcza język. I nieważne, czy macie cięty język, czy długi. Dziś będziecie go łamać na łamańcach językowych! Przed Wami dwa proste wierszyki. W swoich zbiorach mam znacznie trudniejsze zdania, więc jeśli macie na nie ochotę, to dajcie znać w komentarzu.
A teraz siądźcie wygodnie i głośno czytajcie. Można za pierwszym razem przeczytać wolno, a za drugim razem szybko. Jak „lojalną Jolę”.



I teraz troszkę trudniejsze...
 

8 komentarzy:

  1. o kurcze, dawno nie byłam u Ciebie! A jak juz weszłam, to na łamańca językowego - ale trafiłam ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudne :) Szczególnie ten drugi. Znowu poczułam się jak na studiach, na zdjęciach z emisji głosu. Gdzieś mam jeszcze pochowane te wszystkie łamańce językowe. Ale te znalezione przez Ciebie widzę na oczy pierwszy rz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :) Muszę to zapisać i przeczytać mojej trzylatce, ona uwielbia takie wierszyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzylatce? No proszę! Więcej mam zdań do łamania języka.

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.