poniedziałek, 7 marca 2016

Szczęśliwa 7 - siódmy szczęśliwiec



Witam… przedwiosennie! Ależ zgłoszeń napłynęło! Jestem pod wrażeniem odsłony lutowej, ze aż tak lubicie śnieg i mróz, aczkolwiek z różnych powodów. Jednakże dziś po raz drugi nie będzie typowego losowania. Zgodnie z regulaminem mam prawo wytypować osobę, której odpowiedź powaliła mnie na kolana, rozłożyła na łopatki i doprowadziła do zrywania boków ze śmiechu. Dwie osoby spośród zgłaszających się udzieliły przewrotnej odpowiedzi. Mróz nie tylko maluje piękne obrazy na szybach. Mróz też… pisze książki! A najlepiej o tym wie osoba, która mnie w tej materii przewrotnie oświeciła ;)


Niniejszym
        ogłaszam,
     że  
  siódmym
         szczęśliwcem
   rozdawajki
  jest….


MIŁKA KOŁAKOWSKA

Miłko alias Mozaiko Literacka, bardzo serdecznie Ci gratuluję! Razem z książką wybraną przez Ciebie i zakładką czekamy na Twój adres. E-mail już do Ciebie zmierza :)
Przypominam jednocześnie, że dzisiaj o 19.07 rusza marcowa odsłona "Szczęśliwej 7". Zapraszam wieczorkiem! 
A jutro rano... przewrotny wierszyk o Dniu Kobiet :) 


10 komentarzy:

  1. Ależ mi się miło zrobiło, jak zobaczyłam szczęśliwego maila! :)
    Bardzo dziękuję, po kilku próbach wreszcie się udało, a tym bardziej robi się ciepło na serduchu, jak widzę, że zwycięstwo nie jest wynikiem losowania :)
    Pozdrawiam serdecznie, a dane do wysyłki już wysłałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulujemy! :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.