czwartek, 29 stycznia 2015

Kto idzie na dietę?


Wygląda na to, że ja! Dlaczego? Bowiem otrzymałam bardzo dużo zdrowych i niskokalorycznych przepisów na różne, różniste potrawy. Jeszcze ich nie wypróbowałam, ponieważ ja ciągle chcę przytyć. Jednakże…
Konkurs dietetyczny został zakończony. Wpłynęło 37 zgłoszeń, lecz jedno nie spełniło wymogów formalnych, bowiem zabrakło e-maila. A że jestem na wyjeździe to posłużyłam się Siłami Niższymi, czyli córkami przyjaciółki. 

Młodsza robiła za maszynę mieszającą:


Starsza była maszyną losującą:




Niniejszym ogłaszam, iż na dietę przechodzi:


Gratuluję szczęścia w losowaniu i zwycięstwa! Czekam na adresik!

3 komentarze:

  1. Pierwszy raz coś wygrałam! Adres dostarczony mailowo :)
    naska91

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że rozsypie Ci się worek z nagrodami, zaś imię Marta (moje i córki przyjaciółki) od tej pory będzie Ci się bardzo dobrze kojarzyć :)

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.