sobota, 1 lipca 2017

Czytająca w czerwcu



Witajcie!
Skończył się rok szkolny, skończył się czerwiec i praca. Zaczął się lipiec, zatem pora podsumować książki przeczytane w czerwcu. A statystyki prezentują się tak:

MIESIĄC
DLA DOROSŁYCH
DLA DZIECI
Razem książek
Razem stron
ILOŚĆ
STRONY
ILOŚĆ
STRONY
Styczeń
9
2895
8
368
17
3263
Luty
6
2267
15
650
21
2917
Marzec
14
4168
3
192
17
4360
Kwiecień
11
3443
1
80
12
3523
Maj
11
3897
5
282
16
4179
Czerwiec
9
2655
9
988
18
3643
Lipiec






RAZEM
60
19325
41
2560
83
21855

W czerwcu troszkę zdziecinniałam, gdyż przeczytałam aż 9 książek dla młodszych czytelników i tyleż samo dla dorosłych. Wynik wyszedł średni, co mnie pozytywnie zaskoczyło. Na blogu można było przeczytać wiersz „Dzieckości” oraz obejrzeć fotorelację z Muzeum II Wojny Światowej. A poza tym było wiele recenzji różnych książek, w tym sporo literatury dziecięcej. W maju zdobyłam sporo książek, lecz i z wieloma się rozstałam, z ciężkim sercem. Jednak dzięki bibliotekom moje podarowane książki będą dalej żyły w rękach czytelników, a ja mam miejsce na nowe zdobycze.
Co będzie w lipcu na blogu? Ano troszkę się pozmienia. Są wakacje, a ja jestem po prostu zmęczona i mam trochę swoich spraw na głowie.
Rozdawajka „Szczęśliwa 7” odchodzi do lamusa z różnych powodów. Ale w dniu podania ostatniego szczęśliwca, o ile warunki zostaną spełnione, pojawi się konkurs z pewnej okazji. Wciąż myślę nad zadaniami, szykuję regulamin i tworzę baner.
Na czas wakacji cykl „Literkowo” zniknie. Dam Waszym szarym komórkom odpocząć, niech nabiorą sił i przygotują się na wrzesień, a i moje też złapią oddech. Z kolei cykl „Wokół książek” będzie w każdą środę, ale w krótszej wersji i postaram się, aby był bardziej wakacyjny, jak ostatni post. Wyzwanie czytelnicze „Łów słów” jest kontynuowane, a co ciekawscy już od kilku dni wiedzą, jakie to słowa będą łowić w czasie wakacyjnych wyjazdów na nowych łowiskach.
A na zakończenie zanucę Wam:
LAto, LAto, LAto czeka,
razem z LAtem czeka rzeka,
razem z rzeką czeka las,
a tam ciągle nie ma nas…

6 komentarzy:

  1. Odpoczywaj na wakacjach. Trzeba zregenerować umysł i ciało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święte słowa... tylko te zaległości czytelnicze :D

      Usuń
  2. Jak to nie będzie Siódemki?
    Odpoczywaj kochana, od tego są wakacje.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Siódemka kuleje ostatnimi miesiącami.
      Dzięki! Uściski wakacyjne :)

      Usuń
  3. Szkoda, że nie będzie siódemki, bo bardzo przypadła mi do gustu :)
    A ostatnio widzę królują książki dla dzieci :)
    Odpoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy będę mogła wybrać zwycięzcę w tymi miesiącu...

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.