piątek, 17 grudnia 2021

Książkowy Mikołaj

Jako recenzentka otrzymuję dużo książek. Ciągle ich przybywa, ale nie miejsca na półkach. Już wcześniej dzieliłam się książkami, ale tym razem pomyślałam o specjalnej akcji świątecznej i prezentach ode mnie dla ważnych miejsc dla mnie. Zabawiłam się w Mikołaja. Przetrząsnęłam swoją biblioteczkę, powybierałam książki i w ciągu tygodnia dostarczyłam je do zaprzyjaźnionych miejsc. Trafiły one do:

mojej gminnej biblioteki

 

miejskiej biblioteki w zamku

 

miejskiej biblioteki filia w loży

 


biblioteczki Oddziału Reumatologicznego w Elblągu

 

A tak wygląda Mikołaj w mojej bibliotece gminnej. Cudo!

 

A Wy dzielicie się książkami z innymi?

7 komentarzy:

  1. Super! Ja zbieram książki, ale trzy razy w roku wysyłamy sobie paczki Gosią Bibliofilką. Gdy mam jakieś podwójne egzemplarze to również je podaję dalej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie każdy jest tak cudowną osobą jak Ty. Ja także się dzielę. Może nie jestem tak rozrzutna jak Ty, ale jednak. Podziwiam Cię. Jesteś Cudem 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swoje książki oddaję córce znajomych mojej mamy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie akcje są potrzebne. Ja oddaję siostrze, koleżankom lub sprzedaję. Książka to też świetny pomysł na prezent 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne rozwiązanie :) Polecam książkę "Kusicielka", jak już znajdziesz trochę miejsca na półkach :)

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.