niedziela, 12 grudnia 2021

Zdobycze listopadowe

W listopadzie listonosz dostarczał duże paczki, a w każdej było ukryte wiele czytelniczej dobroci, literkowych smakowitości pachnących świeżością kartek i druku. Mniam! Nic tylko schrupać…

A oto moje listopadowe zdobycze:

 

A.  Oficyna 4eM do recenzji:

1.     Robert Kilen, Ogień jeziora;

2.    Artur Pacuła, Gdzie jest dziewczyna z nutami?;

3.    Artur Pacuła, Gdzie jest korona cara?;


B.  Tania Książka do recenzji

4.    Alice Oseman, Heartstopper + zakładki do książki;

5.    James Norbury, Wielka Panda i Mały Smok;

6.    Małgorzata Starosta, Miłość i inne klątwy;

 

 

C.   Zdobycze na Czytam Pierwszy:

7.    Lauren Price, Grzeczni chłopcy nie kradną staników;

8.    Urszula Młodnicka, Jesteś prawdziwym przyjacielem, Pinku! Książka o relacjach z rówieśnikami dla dzieci i dla rodziców trochę też;

9.    Hwang Sun-Mi, Kudłata;

 

 

D. Wydawnictwo Kobiece do recenzji na Życie i Pasje:

10.Lista niegrzecznych prezentów;

11.  Katarzyna Bester, Romans pod choinkę;

12. Anna Szczęsna, Gwiazdka z brokatem;

13. Bruce Cameron, O psie, który uratował święta.

 

Listopadowe zdobycze w całej okazałości:

 

Ot, i koniec chwalenia się!

 

8 komentarzy:

  1. Niezły stosik. Jest w czym wybierać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na ŻiP same świąteczne książki :) Najbardziej zainteresował mnie tytuł "Lista niegrzecznych prezentów". Jestem ciekawa o czym jest ta opowieść. Napisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile wspaniałości! Życzę niezapomnianych wrażeń podczas czytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaźny stosik na święta i nie tylko. 😍 Miłej lektury i dobrych wrażeń.🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. "Ogień Jeziora" to dla mnie rewelacja, dawno nie wciągnęłam się tak w powieść sensacyjną! Ogrom zwrotów akcji i nietuzinkowi bohaterowie są ogromnymi atutami tej książki

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.