niedziela, 18 lipca 2021

Zdobycze czerwcowe

Czerwiec mało zaczytany, za to w książki zdobywany. Jakoś tak sypnęło, chyba na wakacje, by zanurkować nosem w książki i pogrążyć się w czytelniczym świecie. No to się pogrążyłam i dopiero dziś się chwalę.

A oto moje zdobycze czerwcowe:

 

A.  Zdobycze na Czytam Pierwszy:

1.     Izabela Szylko, Kobieta z blizną;

2.    Tomasz Duszyński, Glatz. Zamieć;

3.    Aneta Jadowska, Denat wieczorową porą;

4.    Maria Krasowska, Banda szalonych obozowiczów;

5.    Anna Kańtoch, Lato utraconych;

B.  Wydawnictwo Dragon do recenzji:

6.    Iwona Banach, Morderstwo na śniadanie;

 

C.   Wydawnictwo Kobiece do recenzji na Życie i Pasje:

7.     Ewelina Dobosz, Utrata kontroli;

8.    Niegrzeczne las minute;

 

D.  Wydawnictwo Urobos do recenzji na Życie i Pasje:

9.    Tomasz Kozioł, Dziewczyna, która klaszcze;

 

Czerwcowe zdobycze w całej okazałości:

 

Ot, i koniec chwalenia się!

 

3 komentarze:

  1. Widzę książkę Izy Szylko. Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wielu niezapomnianych wrażeń podczas czytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Część z tych książek mam także na swojej półce :) Polecam także "Zygzaka", którego ja poznałam w formie audiobooka i jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.