sobota, 7 sierpnia 2021

Wygrana w konkursie na recenzję

Dziś przyszłam się pochwalić, a co mi tam.

Był początek lipca. Na profilu facebookowym wydawnictwa Lucky znalazłam ogłoszenie o konkursie na recenzję powieści Jacka Getnera Miłość w promocji. Pomyślałam: A co mi tam! Zgłosiłam się. Przeszłam pozytywnie weryfikację. Książkę otrzymałam pocztą. Moim zadaniem było napisanie recenzji i jej opublikowanie. Mieliście ją okazję przeczytać TUTAJ.

W poniedziałek 1 VIII ogłoszono wyniki.

            Zajęłam drugie miejsce!

                    Wygrałam 5 książek.

                                W środę przyszła paczka…          

                                            O taka:

 


Jej zawartość otwierałam powoli. Dostałam mnóstwo papieru jak widać na zdjęciu…

 


A potem wyłoniły się pierwsze książki…

 


…i kolejne dwie…

 


…i ostatnia…

 


Moja nagroda:

  • Monika B. Janowska, Diabli wzięli święty spokój;
  • Dorota Wójcik, Bieg Anioła;
  • Halina Kowalczuk, Rysi Jar;
  • Monika Chodorowska, Niechciany spadek;
  • Izabela Grabda, Zmarnowany rozsądek;

 


I jak tu nie brać udziału w konkursach?!

 

3 komentarze:

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.