piątek, 13 sierpnia 2021

Zdobycze lipcowe

Lipiec długi miesiąc i obfity w książki. Dużo przeczytałam, a jeszcze więcej zdobyłam nowości. Jedna przyszła do mnie dość nieoczekiwanie. Dopiero po kilku dniach drogą dedukcji doszłam, że to wygrana w konkursie.

A oto moje lipcowe zdobycze:

A.   Od autora Macieja Klimarczyka do recenzji:

1.     Maciej Klimarczyk, Śpiewaczka;


B.  Od autorki Beaty Sarnowskiej do recenzji:

2.    Beata Sarnowska, Koci zaułek;

3.    Beata Sarnowska, Nuty Feliks;


C.   Wygrana w konkursie na Portalu Kryminalnym:

4.    Inga Vesper, Bardzo długie popołudnie;

 


D.  Konkurs na recenzję powieści od Wydawnictwa Lucky:

5.    Jacek Getner, Miłość w promocji;


E.   Księgarnia Tania Książka do recenzji:

6.    Anna M. Brengos, Dzień prawdy;

7.     Weronika Muszkieta, Ola Sieńko, Projekt rośliny;

8.    Michał Rusinek, Wytrzyszczka, czyli tajemnice nazw miejscowości;

9.    Ehrhartd Ute, Grzeczne dziewczynki idą do nieba, niegrzeczne idą tam, gdzie chcą;


F.   Zdobycze na Czytam Pierwszy:

10. Mick Herron, Kulawe konie;


G.  Książki do recenzji na Życie i Pasje:

11.  Anna Langner, Letnie przesilenie;

12. Neal Shusterman, Jarrod Shusterman, Susza.

 

Lipcowe zdobycze w całej okazałości:

 

Ot, i koniec chwalenia się!

 

3 komentarze:

  1. I super. Sama ciekawe książki, a kilka z nich do mnie również dotarło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać Twojej opinii na temat "Śpiewaczki". Jestem ciekawa Twoich wrażeń po tej książce.

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.