sobota, 25 lutego 2023

Pocztówka z Afryki

Ostatnio przybyły do mnie kolejne 2 nowe kuzynki żyrafy. Tym razem w postaci obrazu. Przedstawia on kartkę pocztową wysłaną z Afryki. Sawanna, 2 żyrafy i potężny baobab, w tle mapy Czarnego Lądu. Nie brak znaczka i adresu. Niesamowicie to wygląda! 

 

Sam obraz jest nietypowy. Ma lekko półokrągły kształt. Obraz można powiesić, można też postawić, gdyż jest dość wypukły. I całkiem duży. Jego rozmiary to 37x38 cm. 

 

Pięknie się prezentuje w rogu komody pod szafką wisząca. Gdy wchodzę do pokoju, witają mnie moje nowe kuzynki i od razu robi mi się cieplej na sercu.

 


To kolejne żyrafy wylicytowane na aukcji dla Jasia. Pieniążki poszły na szczytny cel, a ja mam cudowny obraz z ukochaną Afryką. Z żyrafami oczywiście też.

 

 

4 komentarze:

  1. Naprawdę piękny. I jaki cudowny gest!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kocham Afrykę, a pocztówka śliczna😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli pocztówka została wylicytowana na szczytny cel, a w dodatku sprawia radość to nic tylko brać udział w takich akcjach :)

    OdpowiedzUsuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.