piątek, 15 września 2017

Sierpniowe zdobycze



Trochę się leniłam konkursowo w te wakacje, czasami nawet zapominam, że miałam wziąć udział w jakimś konkursie! A tu kumulacja wygranych! Zależało mi na posiadaniu Szkoły żon i udało się kupić w promocyjnej cenie, taki był początek miesiąca. Z kolei ostatni dzień sierpnia spędziłam na zakupach w znanym dyskoncie – polowałam na dwa pakiety i upolowałam… jakem strzelec!

 A oto moje sierpniowe zdobycze:
1.        Magdalena Witkiewicz "Szkołą żon" – zakup własny;
2.       Agnieszka Olejnik "Ławeczka pod bzem" – u Cyrysi;
3.       Anna mentlewicz "Zemsta na ekranie" – u Ejotka;
4.       Rebekah Crane "Jak pokochać freaka?" – u Monweg,
5.       Sergiusz Pinkwart "Mikołaj i dziewczyna z gwiazd" – za punkty na granice.pl
6.       Piotr Tymiński "Wołyń. Bez litości" – od autora do recenzji;
7.       Stuart Macbride "Ubezwłasnogłowieni" – do recenzji od wydawnictwa Editio;
8.       Damian Boyd "W linii prostej. Kryminalna seria o komisarzu Dixonie" – do recenzji od wydawnictwa Editio;
9.       Piotr Skupnik "Ścieżka Gniewomira" – do recenzji od wydawnictwa Psychoskok;
10.   "Ćwicz swój mózg. Łamigłówki dla dzieci. Poziom 1. Początkujący łamigłówkarze" – zakup własny;
11.     "Ćwicz swój mózg. Łamigłówki dla dzieci. Poziom 2. Dla wprawnych łamigłówkarzy" – zakup własny;
12.   "Ćwicz swój mózg. Łamigłówki dla dzieci. Poziom 3. Dla ekspertów" – zakup własny;
13.    "Ćwicz swój mózg. Łamigłówki dla dzieci. Poziom 4. Perfidne zagwozdki" – zakup własny.
14. Koszulka... książkowa od Monweg.

Wygrane:


Do recenzji:


Zakupione:



Niespodzianka od Monweg – rozwala system ;)


Ot, i koniec chwalonka!

16 komentarzy:

  1. Ile wygranych. Super. Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tylko "Szkołę żon". Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. SPORO...NIE POCHWALĘ SIĘ ZNAJOMOŚCIĄżadnego z autorów czy tez autorek, ale Tobie życzę przyjemnej lektury....

    OdpowiedzUsuń
  4. Bogato :)
    Znam Witkiewicz i Mentlewicz - Ławeczkę też mam, ale jeszcze nie znam :D
    Miłego czytania i gratki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokaźny stosik :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje. Ładne książki, a najbardziej koszulka. Chciałam się Ciebie zapytać o te punkty na granice.pl. Za co je się uzyskuje? Tez bym chciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za różne rzeczy - komentarze, codzienne logowanie, udziały w wyzwaniach czytelniczych itd. Musisz wejść na stronę i poczytać.

      Usuń

Gościu, atramentowy ślad zostaw po sobie,
A na każdy komentarz odpowiem wnet Tobie.